Radno vreme 08:00 – 16:00
I OSNOVNE ODREDBE
Član 1.
Ovim opštim uslovima o korišćenju usluga Internet prodaje (u daljem tekstu: Opšti uslovi) na jedinstven način utvrđuju se uslovi pod kojima SnickStore d.o.o. Beograd (u daljem tekstu: SnickStore) pruža usluge Internet prodaje – elektronske prodavnice – korisniku (u daljem tekstu: usluge) i utvrđuje postupak za ostvarivanje međusobnih prava i obaveza SnickStore i korisnika usluga (u daljem tekstu: korisnik).
SnickStore vrši elektronsku trgovinu kao prodaju robe/usluga preko sopstvene elektronske prodavnice, u skladu sa članom 17 stavom 3 tačkom 1) Zakona o trgovini.
Opšti uslovi su obavezujući za SnickStore i sve korisnike i primenjuju se na sve njihove međusobne ugovorne odnose, izuzev ako posebnim ugovorom SnickStore i korisnik ne ugovore drugačije.
II ZASNIVANJE KORISNIČKOG ODNOSA
Član 2.
Korisnik usluga SnickStore može postati svako zainteresovano poslovno sposobno, domaće ili strano, fizičko ili pravno lice odnosno preduzetnik.
Korisnikom usluga SnickStore se postaje samim pristupom Internet servisu odnosno korišćenjem usluga SnickStore, pod uslovima i na način iz ovih Opštih uslova. Svakim pojedinim pristupom Internet servisu korisnik potvrđuje da je upoznat sa odredbama ovih Opštih uslova i da je u potpunosti saglasan sa njima. Ovi Opšti uslovi primenjuju se na svaki pojedini pristup svakog pojedinačnog lica (korisnika).
Za korišćenje usluga korisnik navodi samo one podatke o sebi koji su neophodni za izvršenje tih usluga za čije je korišćenje zainteresovan. SnickStore lične podatke prikuplja i koristi isključivo u skladu sa Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti koji su sastavni deo ovih Opštih uslova.
III POČETAK I TRAJANJE KORISNIČKOG ODNOSA
Član 3.
Stupanje u korisnički odnos smatra se zaključenjem ugovora koji stupa na snagu momentom davanja saglasnosti na odredbe ovih Opšte uslova. Saglasnost se daje konkludentnom radnjom – pristupanjem Internet servisu.
Član 4.
Korisnički odnos između Registrovanih korisnika i SnickStore-a se zaključuje na neodređeno vreme.
IV NEMOGUĆNOST PRENOSA PRAVA KORIŠĆENJA USLUGA
Član 5.
Pravo na korišćenje usluga SnickStore koje korisnik stekne u skladu sa ovim Opštim uslovima ne može se preneti na treće lice.
V CENE USLUGA
Član 6.
SnickStore samostalno utvrđuje cene i druge komercijalne uslove za pružanje usluga, u skladu sa svojom poslovnom politikom. U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om.
Cene i drugi komercijalni uslovi pružanja usluga dostupni su korisniku u svakom trenutku putem Internet servisa SnickStore-a.
SnickStore zadržava pravo na izmenu cena i drugih komercijalnih uslova pružanja usluga, o čemu putem Internet servisa obaveštava korisnika.
SnickStore zadržava pravo da prilikom Internet prodaje prikaže i cenu artikla koji se momentu prikazivanja ne nalazi na zalihama. U navedenom smislu, SnickStore ne garantuje za stanje zaliha u svakom momentu.
VI PLAĆANJA
Član 7.
Elektronski računi sadrže, između ostalog, obračunati iznos za korišćenje usluga SnickStore-a i obaveze po osnovu javnih prihoda (porezi, takse i dugo), kao i informacije o načinu i roku plaćanja, izjavu reklamacije i obaveštenje o mogućnosti jednostranog raskida, u skladu sa Zakonom.
Račune za pružene usluge SnickStore dostavlja:
Putem elektronske pošte, na mejl adresu korisnika koja je uneta prilikom procesa kupovine, odmah nakon izvršene internet kupovine ukoliko je korisnik odabrao način plaćanja platnim karticama, ili nakon otpreme ili prijema narudžbine ukoliko je korisnik odabrao način plaćanja pouzećem.
Član 8.
Prilikom plaćanja korišćenjem platnih kartica Visa, MasterCard i Maestro. Korisnik plaća obračunati iznos, dok troškove transakcije (bankarska provizija) snosi SnickStore.
Prilikom plaćanja pouzećem, korisnik plaća obračunati iznos Kurirskoj službi, prema dostavljenom računu elektronskim putem.
Član 9.
Podaci o računima Registrovanih korisnika dostupni su i putem Internet servisa SnickStore-a samo tom Registrovanom korisniku.
Član 10.
SnickStore nije odgovoran u slučaju da korisnik ne primi blagovremeno račun (usled kvara na računarskoj mreži Registrovanog korisnika ili propusta u radu službe za izrazu elektronskih računa).
Korisnik je dužan da odmah po isteku uobičajenog roka za prijem računa obavesti SnickStore o izostanku i zatraži slanje duplikata.
VII REKLAMACIJE I PRAVO NA RASKID UGOVORA O KUPOVINI
Član 11.
SnickStore ima zakonsku odgovornosti zbog nesaobraznosti robe ili usluge ugovoru.
Na sve reklamacije, primenjuje se važeći Pravilnik o rešavanju reklamacija SnickStore d.o.o. Beograd i Zakon o zaštiti potrošača.
Ukoliko korisnik smatra da obračun usluga nije pravilno izvršen može podneti SnickStore-u reklamaciju u pisanom obliku, putem elektronske pošte, u roku od 24 časa od prijema računa, s tim što je dužan da uplati iznos koji reklamacijom nije osporen.
Korisnik može podneti zahtev za reklamaciju na isti način ukoliko je došlo do greške u izboru usluga ili postoji drugi razlog zbog koga korisnik nije u mogućnosti da koristi uslugu, pod uslovom da korisnik već nije započeo korišćenje usluga.
Reklamacija mora da sadrži precizan opis nepravilnosti u obračunu ili drugog razloga za reklamaciju i mora biti potpisana od strane korisnika ili lica koje je ovlašćeno za zastupanje korisnika.
Ukoliko je plaćanje obavljeno korišćenjem platnih kartica Visa, MasterCard i Maestro. Korisnik u zahtevu za reklamaciju obavezno navodi i podatke iz potvrde o uspešno obavljenom plaćanju (TRANSACTION_ID, AUTH_CODE).
SnickStore je dužan da u roku od 8 dana po prijemu reklamacije obavesti korisnika o tome da li je reklamacija usvojena.
SnickStore neće uvažiti reklamacije koje su nejasne, nepotpune i podnete neblagovremeno, kao ni reklamacije koje nisu podnete od strane korisnika ili lica ovlašćenog za zastupanje korisnika.
U slučaju usvajanja reklamacije za nepravilno obračunate usluge, SnickStore će korisniku izdati novi predračun ili račun sa naznačenim rokom uplate, umanjen za uplaćeni iznos koji reklamacijom nije osporen.
U slučaju usvajanja reklamacije za pogrešno izabrane usluge, SnickStore će korisniku izdati predračun ili račun ispravljen u skladu sa zahtevima korisnika, umanjen za uplaćeni iznos ili obaviti povraćaj uplaćenog viška.
Član 12.
Korisnik koji je robu kupio putem Interneta odnosno ukoliko mu je roba dostavljena kurirskom službom (ugovor na daljinu) ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi korisnik. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu korisnika, odnosno trećeg lica koje je odredio Korisnik, a koje nije prevoznik. Istekom roka iz ovog stava, prestaje pravo korisnika na odustanak od ugovora.
Korisnik ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koja mu se dostavlja prilikom registracije, u elektronskom obliku i moguće je koristiti je prilikom svake pojedine kupovine. Ova izjava dostavlja se SnickStore-u putem elektronske pošte, a o prijemu iste korisnik će biti obavešten takođe putem elektronske pošte.
Član 13.
U slučaju odustanka od Ugovora korisnik je dužan da vrati robu SnickStore-u, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Roba se vraća o trošku korisnika, slanjem robe poštom na adresu SnickStore d.o.o. Beograd, YU biznis centar Bulevar Mihaila Pupina 10g . Korisnik je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Korisnik je obavezan da proizvod vrati kao nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, odnosno u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.
SnickStore d.o.o. je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da korisniku vrati iznos koji je korisnik platio po osnovu ugovora i to u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. SnickStore d.o.o može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Korisniku koji je plaćanje izvršio nekom od platnih kartica, bez obzira na razlog vraćanja, SnickStore se obavezuje da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Korisnik se pristankom na ove Uslove korišćenja daje izričitu saglasnost (u smislu člana 34. stava 2 Zakona o zaštiti potrošača) SnickStore-u da povraćaj uplata koje je primio od Korisnika koji je robu platio pouzećem, SnickStore izvrši na tekući račun Korisnika bez dodatnih troškova po Korisnika, te se Korisnik obavezuje da u navedenom slučaju dostavi SnickStore-u podatke tekućem računu na koji želi da bude izvršen povraćaj uplata.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Korisnik je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan (u smislu člana 35. stava 4 Zakona o zaštiti potrošača), odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Nakon prijema robe Korisnik ima pravo da istu proba, ali ukoliko je upotrebljava na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, Korisnik je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe i SnickStore može da tu umanjenu vrednost robe naplati Korisniku. Radi dobrog razumevanja, SnickStore zadržava pravo da ne uvaži reklamaciju odnosno ne pristane na povraćaj cene ukoliko je Korisnik robu, pored toga što ju je probao, i koristio nakon što je probanjem ustanovio prirodu, karakteristike i funkcionalnost robe (npr. robu nosio na ulici, ili koristio za svoje potrebe, ili pohabao, ili roba ima vidljive ili funkcionalne tragove upotrebe, ili sl.).
VIII KORIŠĆENJE USLUGA I DOSTAVA
Član 14.
SnickStore se obavezuje da korisniku obezbedi korišćenje svojih Internet servisa, u okviru svojih tehničkih mogućnosti, s tim što zadržava pravo da, bez posebne najave, zbog radova na sistemu ili drugih potreba održavanja privremeno obustavi pružanje usluga, delimično ili u celosti, sve dok za tim postoji opravdana potreba.
Član 15.
SnickStore se obavezuje da će na prikladan način informisati korisnika o relevantnoj domaćoj zakonskoj regulativi iz oblasti Internet trgovine, te opšteprihvaćenim preporukama i kodeksima koji se odnose na dozvoljeno i prihvatljivo korišćenje servisa za Internet trgovinu.
Korisnik se obavezuje da će servise SnickStorea koristiti u skladu sa zakonskom regulativom, preporukama i kodeksima iz prethodnog stava.
Član 16.
Svojim Internet servisom SnickStore omogućuje korisniku da naruči robu i dobije potvrdu narudžbine na Internet servisu SnickStore-a kada se roba plaća karticama ili pouzećem;
Član 17.
SnickStore se obavezuje da robu naručenu u periodu od ponedeljka u 00 časova do petka u 10 časova dostavi kurirskoj službi u roku od 48 časa.
SnickStore se obavezuje da robu naručenu u periodu od petka od 13 časova do nedelje u 24 časa dostavi kurirskoj službi najkasnije u utorak.
Član 18.
Kurirska služba dostavlja naručenu robu u roku od jednog dana.
Kurirska služba ima isključivu odgovornost za isporuku naručene robe korisniku.
Kurirska služba pošiljku donosi na adresu za isporuku korisniku u periodu od 8-16 h. Korisnik se obavezuje da u tom periodu obezbedi da na adresi bude lice koje može preuzeti pošiljku. Kurirska služba pokušava da uruči pošiljku u dva navrata. Ukoliko korisnik ili lice koje može preuzeti pošiljku ne bude na adresi dostave, Kurirska služba će kontaktirati korisnika na telefon korisnika i dogovori novi termin isporuke. Ukoliko korisnik ni tada ne bude pronađen na adresi dostave, pošiljka će se vratiti Kurirskoj službi. Po povratku pošiljke, korisnik će biti kontaktiran kako bi se ustanovio razlog neuručenja i kako bi se dogovorilo ponovno slanje.
Član 19.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da korisnik vizuelno pregleda paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko korisnik primeti da je transportna kutija oštećenja i posumnja da je i proizvod možda oštećen, korisnik je ovlašćen da odbije prijem pošiljke.
Član 20.
Korisnik se obavezuje da neoštećenu pošiljku preuzme i potpiše dokaz o prijemu pošiljke – adresnicu Kurirskoj službi.
IX PRAVILNIK O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI
I OBAVEŠTENJE O PRIKUPLJANJU I OBRADI PODATAKA O LIČNOSTI I OPŠTE NAPOMENE
Član 21.
SnickStore poštuje privatnost Korisnika. Ukoliko niste saglasni sa bilo kojom odredbom Pravilnika o zaštiti podataka o ličnosti (u daljem tekstu: Pravilnik), molimo Vas da se uzdržite od korišćenja usluga SnickStore-a i da nam ne dostavljate Vaše podatke o ličnosti.
Član 22.
U cilju zaštite Vaše privatnosti, SnickStore primenjuje odgovarajuće tehničke i organizacione mere i konstatno radi na njihovom unapređenju kako bi obezbedio da se sa Vašim podacima postupa u skladu sa primenjivim propisima i Vašim pristankom (onda kada je taj pristanak potreban u skladu sa zakonom). U vezi sa tim, SnickStore može povremeno menjati i unapređivati ovaj Pravilnik, u kom slučaju će obezbediti da Vam ažurirana verzija bude dostupna na internet stranici, sa jasno naznačenim početkom primene. Pozivamo Vas da prilikom posete naših internet stranica proverite da li je nakon Vaše poslednje posete došlo do izmene Pravilnika, te ukoliko jeste da se upoznate sa sadržinom novog Pravilnika. Ukoliko ne budete saglasni sa novim pravilima, molimo Vas da se uzdržite od korišćenja naših internet stranica i dostavljanja Vaših podataka na bilo koji način, odnosno povučete saglasnost za obradu podataka o ličnosti u skladu sa Pravilnikom.
Član 23.
Do teksta važećeg Pravilnika možete doći putem linka u podnožju naših internet stranica uvek kada imate pristup internetu. Nastavkom korišćenja internet stranica smatra se da ste pročitali i razumeli važeći Pravilnik, i da ste nakon čitanja i razumevanja pristali na njegovu primenu.
Član 24.
Na ovaj Pravilnik i njegove moguće izmene i dopune primenjuju se propisi Republike Srbije.
II PODACI O RUKOVAOCU
Član 25.
Identitet i kontakt podacima Rukovaoca, odnosno pravnog lica koje je odgovorno za upravljanje Vašim podacima je definisan ovim članom
Rukovalac vašim podacima je:
Poslovno ime: SNICKSTORE DOO BEOGRAD
Matični broj: 22017837
Adresa sedišta: Miloša Velikog 120, Gornji Milanovac, 32300
Šifra delatnosti: 4791 – Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
III NAČIN PRIKUPLJANJA PODATAKA
Član 26.
Vaše podatke o ličnosti prikupljamo sledeće načine:
– direktno od Vas, kada nam neposredno dostavite Vaše podatke. Na primer, kada nam se obratite poštom, elektrnonskom poštom, odnosno telefonskim putem ili
– automatski, prilikom korišćenja naših internet stranica, u kom slučaju mi ili naše partnerske treće strane u naše ime, upotrebljavamo tzv. „cookie“ tehnologije za adekvatno prikazivanje sadržaja i praćenje količine poseta i kretanja po našim stranicama i slično (u daljem tekstu “cookie”. Molimo Vas da više informacija o tome kako koristimo “cookie” pročitate u posebnom odeljku ovog Pravilnika.
IV PODACI KOJE RUKOVALAC OBRAĐUJE, NAČIN I OSNOV KORIŠĆENJA
Član 27.
SnickStore prikuplja podatke koji su primereni, bitni i ograničeni na ono što je neophodno u odnosu na konkretnu svrhu obrade.
Član 28.
Vaše podatke koristimo ili možemo da koristimo za postizanje više svrha koje su unapred određene u ovom Pravilniku. Za svaku obradu koju preduzimamo postoji odgovarajući osnov koji je propisan Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i drugim zakonima Republike Srbije.
Član 29.
Podatke koje neposredno prikupljamo možemo upoređivati i kombinovati sa podacima koje smo prikupili automatski, te na taj način podaci koji su prikupljeni kao anonimni (na primer, podatak o učestalosti posete određenom sadržaju na našoj internet stranici) mogu postati podaci o ličnosti (na primer, koliko često Vi posećujete određeni sadržaj na našoj internet stranici). To nam omogućava da Vam pružimo personalizovano iskustvo prilikom posete internet stranici.
Član 30.
Takođe, određene podatke možemo da anonimizujemo i koristimo za statističke i analitičke svrhe, a da se pritom pojedinačna lica na koja se ti podaci odnose ne mogu ni posredno ni neposredno identifikovati. Tako, na primer, možemo da dođemo do podatka o procentu posetilaca koji su pogledali određeni video materijal ili posetili drugi sadržaj na internet stranici.
Član 31.
SnickStore obrađuje ili može da obrađuje neke ili sve podatke koji su navedeni ovde. Mi konstantno radimo na razvoju internet stranice i unapređivanju dostupnih servisa, usled čega je moguće da obrada pojedinih podataka koji su niže navedeni započne kasnije, kako se funkcionalnosti internet stranice budu povećavale. Takođe, obim podataka koje obrađujemo zavisi, na primer, i od toga na koji način i iz kojih razloga nas kontaktirate ili na koji način koristite internet stranica.
Član 32.
Ovaj Pravilnik stupaju na snagu osmog dana od dana objavljivanja i primenjivaće se od 05.08.2024 godine.
Unesite svoju mejl adresu kako biste bili obavešteni o popustima.
* Ne brinite nećemo slati neželjenu poštu u inbox naših klijenata
© 2024, Sva prava zadržana SnickStore I Web Studio Implicit